Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

10 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά δεν είχα διάθεση να σε εκνευρίσω ,πάντως ένα συγνώμη αν για κάποιο λόγο το έκανα θα σου το πω. Θα ήθελα πάντως να σου τονίσω ότι δεν σε έβρισα σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια μου ήταν γενικά και σχετικά με τον χριστιανισμό.
    Δεν έχω καμιά διάθεση για κάποια μορφής κόντρα γενικότερα ,αλλά θεωρώ ότι σχόλια μπορούν να γίνονται .
    Ίσως αυτό θα μπορούσε να γίνει από την αρχή στο δικό μου blog αλλά από την στιγμή που μου απαντούσες και έβαζες καινούρια πράγματα στο τραπέζι ,(blog) νομίζω ότι είναι λογικό να θεωρήσω ότι συνεχιζόταν η συζήτηση.
    Έχεις όσο χρόνο χρειαστείς έτσι ώστε να μου αποστείλεις τις αναφορές για τον ΣΑΜΑΕΛ ΣΑΑΛ.
    ΦΙΛΙΚΑ GEWKWN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά δεν θέλω να με ξαναενοχλήσετε γιατί Τέτοια ευγένεια δεν την αντέχω .


    Να είστε πάντα καλά

    Mysteri planet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mysteri planet και δεν τρώω κουτόχορτο για μένα είστε το ίδιοι δηλαδή ένας Mac-13 GEWKWN και τιμή σας έκανα που έφτασα ως εδώ.



    ΤΕΛΟΣ -.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΒΑΣΙΚΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΕ
    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.
    ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο Mac-13, ΑΛΛΑ Ο GEWKWN.
    ΜΗΠΩΣ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΣΒΗΣΕΣ
    ΤΑ ΜΗΝΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ BLOGSPOT ΣΟΥ;
    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ , ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΚΡΑΤΗΣΑ
    ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ;
    ΕΔΩ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕ ΚΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ!!! ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΦΩΝΗΣΕΙ(ΜΕ ΕΜΕΝΑ)
    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΔΩ ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ BLOGSPOT ,ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ !!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ( ΑΝ Ο ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΕΛΟΣ) ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ(BLOG ΜΑC-13) ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ!!!! ΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΓΝΩΜΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ.
    ΑΑΑ!!!! ΧΟΥΝΤΙΚΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΣΒΗΣΑ ΕΓΩ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσ' τον φίλε GEWKWN...
    Έτσι που εκφράζεται και με αυτά τα ανώριμα "παιδιαρίσματα" που κάνει, εγώ πολύ αμφιβάλλω για το αν είναι και καθηγητής όπως λέει.
    Που είναι οι αξίες σου ρεεεεε...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. POPO ARAXNES EPIASES BLAKOMOYTRO OPOS PANTA EJALOY PIOS NA ASXOLHUI MAZISOY PANIBLAKA POLIJERA KAI TIMI SOY EKANA POY JANAIRUA STON XOROSOY ILIIUIE .

    ΑπάντησηΔιαγραφή